dijous, 1 d’octubre del 2009

UN CURT CURTMETRATGE....

Avui, tornant cap a casa amb el metro, m'he quedat com un estaquirot mirant aquest curtmetratge, en una d'aquestes "teles" que hi han en els nous vagons ...
De seguida m'ha vingut al cap la sessió d'ahir de gestió i TIC, i tot el que vàrem aprendre al voltant de com baixar vídeos del You Tube i de l'Edu3.cat. I m'ha vingut al cap una possible aplicació d'aquest recurs dins l'escola. Per experiència ser, que , sovint , a les escoles, fa molta mandra preparar obres de teatre per tot l'enrenou que suposa haver de convidar a les famílies, i sabent que potser hi haurà algun infant que no tindrà qui el pugui venir a veure. Doncs crec que si l'escola té un blog, tot es simplifica. Es poden preparar tallers de teatre per mostrar a la resta de les classes de l'escola o del cicle, i després penjar-ne la gravació al blog.


Ja em direu què us en sembla. Podriem també titular-lo....
"La avaricia rompe el saco"

1 comentari:

  1. jajaja que bo!!! Avegades les coses no surten com un vol... M'ha agradat molt aquest curt perquè a part de fer riure té aquesta moraleja.
    Molts petons de la laura ravell.

    ResponElimina